piątek, 18 stycznia 2013

Zakupowy dzień

Dzisiaj pojechałam do centrum handlowego. Odwiedziłam parę sklepów. Byłam tam 5 godzin i tak nie kupiłam wszystkiego z mojej listy. Królują głównie neon, skóra, jeans, burgund, mięta i ćwieki. Mam nadzieję że zachęcę Was do wybrania się do sklepów bo można tam kupić świetne ubrania w niskich cenach. 


Oczywiście zrobiłam parę zdjęć. Trudno mi było je wykonać ponieważ nie chciałam aby znaleźli się na nich ludzie. Cały czas ktoś ‘wchodził na moje zdjęcie’. 


    Mohito




                 


Przepraszam że ten sweter jest taki pomięty. Jak bym miała przy sobie żelazko to na pewno bym go wyprasowała. Nie mogłam nie zrobić mu zdjęcia dlatego, że jest taki słodki. Niestety go nie kupiłam bo źle w nim wyglądałam L

























                      Orsay


                     H&M



















                                                    Mam nadzieję że fotki się podobają. 



Prawdopodobnie jutro dodam post o tym co dzisiaj kupiłam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz